Facebook-Vector-Icon youtube-logo-icon-314

Головне управління ДПС у Волинській області повідомляє, що на виконання вимог пункту 3 Постанови Правління Національного банку України від 28.12.2018р. №162 «Про затвердження міжнародного номера банківського рахунка (IBAN) в Україні» здійснено заміну діючих рахунків для зарахування надходжень до державного та місцевого бюджетів відповідно до вимог стандарту IBAN (29 літерно-цифрових символів) із збереженням  довжини номера рахунку аналітичного обліку – не більше 14 цифрових символів, а саме

код країни + контрольний розряд   + код банку  + рахунок клієнта

      UA        +                 nn                  + nnnnnnn     + ccccccccccccccccccc

де, код країни: 2-значний, відображається великими літерами (UA), визначає код країни, у якій функціонує фінансова установа, що обслуговує IBAN;

контрольний розряд: 2 цифри, розраховані відповідно до алгоритму розрахунку контрольного розряду;

код банку: це шестизначний цифровий код фінансової установи, що обслугоує рахунок клієнта;

рахунок клієнта: складається з 19 символів. У випадку, якщо номер рахунку має менше ніж 19 символів, тоді до нього додається відповідна кількість нулів, що проставляється перед номером рахунку.

УВАГА!!! Таким чином, починаючи з 01.10.2019 року змінюються реквізити бюджетних рахунків для сплати податків і зборів, відкритих відповідно до вимог стандарту IBAN. В той же час, з 01.10.2019 до 31.10.2019 діє перехідний період, а  01.11.2019 – у постійному режимі.

Одночасно повідомляємо, що всі рахунки для зарахування платежів до Державного бюджету України та місцевих бюджетів розміщені на Веб-сторінці Головного управління Казначейства (розділ «Реквізити рахунків») Веб-порталу Державної казначейської служби України за адресою www.treasury.gov.ua.

Фахівці ДФС звертають увагу роботодавців, що у разі, якщо база нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – ЄСВ) не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який отримано дохід, сума єдиного внеску розраховується як добуток розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, за який нараховується заробітна плата (дохід), та ставки єдиного внеску.

Норми встановлені частиною п’ятою ст. 8 Закону України від 08.07.2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».

Умовою застосування зазначеної норми є перебування найманого працівника у трудових відносинах повний календарний місяць або відпрацювання всіх робочих днів звітного місяця.

У разі звільнення або прийняття працівника на основне місце роботи протягом місяця, в якому нарахована заробітна плата за відпрацьований час не перевищує розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на місяць, сума ЄСВ розраховується з фактично нарахованої заробітної плати незалежно від її розміру.

У разі, якщо підприємець був на єдиному податку – сплатити єдиний податок та ЄСВ за місяць, в якому було подано заяву держреєстратору. Якщо не було сплачено ЄСВ попереднього періоду – його також необхідно сплатити. У разі, якщо підприємець знаходився на загальній системі оподаткування – сплатити ЄСВ за місяць, в якому було подано заяву держреєстратору.

Податкові декларації ФОП, які потрібно подати:

- ФОП на загальній системі оподаткування подає податкову декларацiю про майновий стан i доходи (для підприємців);

- ФОП на єдиному податку:

Податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця (для 3-ї групи);

Податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця (для 1-ї та 2-ї групи).

Також подається звіт з ЄСВ (за себе) за формою Д5 та інша звітність, яку був зобов’язаний подавати ФОП, зокрема декларація з ПДВ для платників ПДВ.

Крок 3. Зняття ФОП з обліку в органах державної статистики, Державної фіскальної служби, Пенсійного фонду України.

Відомості з Єдиного державного реєстру про державну реєстрацію припинення підприємницької діяльності ФОП є підставою для зняття її з обліку в органах державної статистики, Державної фіскальної служби, Пенсійного фонду України та/або вчинення інших дій відповідно до законодавства. Зняття з обліку в контролюючих органах здійснюється після перевірки зі своєчасного звітування та сплати податків та зборів (п. 78.1.7 Податкового кодексу). При цьому, Податковим кодексом не визначено строки, протягом яких у такому разі призначається перевірка, тому про це потрібно дізнаватися безпосередньо у податковому органі за місцем реєстрації.

Крок 4. Закриття розрахункових рахунків в банку.

ФОП зобов’язані повідомляти про свій статус банки та інші фінансові установи, в яких відкривають рахунки (п. 69.7 Податкового кодексу). Для того, щоб закрити поточний рахунок, ФОП подає у банк відповідну заяву у довільній формі.

                                   Сектор комунікацій ГУ ДФС у Волинській області»

Для того щоб фізичній особі – підприємцю припинити діяльність, їй необхідно знятися з обліку не тільки у держреєстратора, а й у контролюючому органі як платнику податків і ЄСВ.

Алгоритм дій при закритті ФОП буде наступним:

Крок 1. Подача заяви держреєстратору про реєстрацію припинення підприємницької діяльності.

Заява про припинення підприємницької діяльності фізособою - підприємцем подається державному реєстратору за місцем своєї реєстрації.

Форма такої заяви затверджена наказом Мін’юсту від 18.11.2016 р. № 3268/5.

Згідно з вимогами Закону України від 15.05.2003 р. № 755-IV документи, надані для реєстрації припинення діяльності ФОП, розглядаються державним реєстратором протягом 24-х годин після їх надходження (крім вихідних та святкових днів).

Після цього, держреєстратор повинен внести запис до Єдиного державного реєстру про припинення підприємницької діяльності.

Після держреєстрації припинення підприємницької діяльності фізособа продовжує обліковуватись у контролюючих органах як фізособа — платник податків, яка отримувала доходи від провадження підприємницької діяльності.

Крок 2. Подача звітності та сплата податків.

    Головне управління ДФС у Волинській області наголошує на необхідність сплати єдиного внеску виключно на рахунки 3719, відкриті за кодом банку 899998.

При цьому звертаємо увагу, що рахунки для зарахування єдиного внеску відкриті на балансі Головних управлінь Державної казначейської служби України, станом на 02.05.2019 заблоковані та надалі будуть закриті.

Кошти сплачені платниками на старі рахунки по зарахуванню єдиного внеску, не будуть зараховуватись, а повертатимуться платникам, як нез’ясовані надходження.

   З новими рахунками можна ознайомитися на субсайті Територіальні органи ДФС у Волинській області в розділі «Бюджетні рахунки».

59837396 2382399142015693 4390073333815705600 n

Сектор комунікацій ГУ ДФС у Волинській області»

Головне управління ДФС у Волинській області нагадує, що порядок оподаткування акцизним податком визначено розділом VI Податкового кодексу України (далі – Кодекс). Проте 01 січня 2019 року набрав чинності Закон України від 23 листопада 2018 року № 2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів».

Відповідно до п. 22 підрозділу 5 розділу XX Перехідних положень Кодексу платники податку зобов'язані з 1 травня 2019 року до 1 червня 2019 року зареєструвати в СЕАРП та СЕ усі акцизні склади, розпорядниками яких такі платники податку будуть станом на 1 липня 2019 року.

Відповідно до змін Кодекс доповнено поняттями «акцизний склад пересувний» та «розпорядник акцизного складу пересувного». Також буде викладено у новій редакції поняття «акцизний склад» та «розпорядник акцизного складу», розширено визначення «платника акцизного податку», а також встановлено, що ведення обліку обсягів пального або спирту етилового має здійснюватися у СЕАРП та СЕ.

Платником акцизного податку є особа (у тому числі юридична особа, що веде облік результатів діяльності за договором про спільну діяльність без створення юридичної особи), яка реалізує пальне або спирт етиловий на митній території України (пп. 212.1.15 п. 212.1 ст. 212 Кодексу у редакції чинній з 01 липня 2019 року).

Згідно з абзац. 2 пп. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Кодексу в редакції, яка буде чинною 01 липня 2019 року, реалізація пального або спирту етилового для цілей розділу VI цього Кодексу - будь-які операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального або спирту етилового з переходом права власності на таке пальне або спирт етиловий чи без такого переходу, за плату (компенсацію) чи без такої плати на митній території України з акцизного складу/акцизного складу пересувного:

-до акцизного складу;

-до акцизного складу пересувного;

-для власного споживання чи промислової переробки;

-будь-яким іншим особам.

Особи, які здійснюють реалізацію пального або спирту етилового, підлягають обов’язковій реєстрації як платники податку контролюючими органами за місцезнаходженням юридичних осіб, місцем проживання фізичних осіб — підприємців до початку здійснення реалізації пального або спирту етилового (пп. 212.3.4 п. 212. 3 ст. 212 Кодексу у редакції чинній з 01 липня 2019 року).

Державна фіскальна служба України веде реєстр платників акцизного податку з реалізації пального або спирту етилового, в якому міститься інформація про осіб, зареєстрованих платниками акцизного податку.

Система електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП) та спирту етилового (СЕ) запроваджується з 1 липня 2019 року з урахуванням перехідних положень, визначених пунктами 22-24 підрозділу 5 розділу XX Кодексу, якими встановлено, зокрема, наступне.

Платники податку зобов’язані з 1 травня 2019 року до 1 червня 2019 року зареєструвати в СЕАРП та СЕ усі акцизні склади, розпорядниками яких такі платники податку будуть станом на 1 липня 2019 року.

Суб’єкти господарювання, які відповідатимуть визначенню платників акцизного податку з 1 липня 2019 року, зобов’язані до 1 липня 2019 року зареєструватися платниками податку та зареєструвати в СЕАРП та СЕ усі акцизні склади, розпорядниками яких такі платники податку будуть станом на 1 липня 2019 року.

Акцизні склади та акцизні склади пересувні утворюються з метою підвищення ефективності роботи із запобігання та боротьби з незаконним виробництвом і обігом спирту етилового, горілки та лікеро-горілчаних виробів, пального, посилення контролю за повнотою та своєчасністю надходження до бюджету акцизного податку (п. 230.1 ст. 230 Кодексу у редакції чинній з 01 липня 2019 року).

За порушення встановленого порядку реєстрації платниками акцизного податку в контролюючих органах та відсутність з вини платника податку реєстрації акцизних складів у системі електронного адміністрування Кодексом передбачена відповідальність у вигляді штрафів (статті 117 та 128¹ Кодексу у редакції чинній з 01 липня 2019 року).

Відповідно до рішення Володимир-Волинської міської ради від 26.02.2019 р. №31/37 змінилася мінімальна вартість місячної орендної плати одного квадратного метра загальної площі нерухомого майна фізичних осіб з урахуванням місця його розташування та функціонального призначення при передачі в оренду (суборенду) та житловий найм на території м. Володимира-Волинського у 2019 році. 
Порівнюючи з 2018 роком вартість за кв.м у 2019 році зменшилася.

Рішення №31/37 за посиланнямhttps://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/t20/1/16/2b07.png");">⬇️
http://volodymyrrada.gov.ua/rishennya-miskoyi-rady-somogo-s…

 

 місячна оренда

E-Receipt – у тестовій дії. ДФС забезпечено функціонування інформаційної системи E-Receipt, що розробляється службою в рамках реалізації експериментального проекту, розпочатого Мінфіном відповідно до постанови Кабміну щодо реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій.

Для тестування пропонується безплатне клієнтське програмне забезпечення (інсталяційний пакет) для операційних систем Windows та Android, що розміщене за посиланням: http://217.76.198.145/E-Receipt. Наступним етапом буде розробка програмного забезпечення для операційної системи IOS.

Для реєстрації кас та касирів у приватній частині Електронного кабінету створено електронний сервіс «Експериментальний проект РРО».

Даний сервіс надає можливість платникам обрати із запропонованого списку господарську одиницю, де розміщено касу, пілотний проект, у якому вона візьме участь, та зареєструвати в режимі он-лайн касу та касирів.

Для того, щоб розпочати роботу з касою необхідно відкрити зміну, сформувати електронний чек.

Формування електронного чеку здійснюється за допомогою довідника номенклатури товару, який необхідно заповнити до початку роботи з касою відповідно до інструкції користувача, що розміщена за посиланням: http://217.76.198.145/E-Receipt.

Інструкція користувача щодо роботи з сервісом в Електронному кабінеті розміщена в меню «Допомога».

У разі виникнення питань під час тестування, а також пропозицій (зауважень) щодо роботи електронного сервісу, пропонуємо надсилати листи на поштову адресу: infozvit@sfs.gov.ua.

За результатами тестування інформаційної системи E-Receipt ДФС буде подано до Мінфіну пропозиції щодо участі у експериментальному проекті у порядку, визначеному постановою № 472.

Крім того, ДФС реалізовано і електронний сервіс, який дозволяє покупцеві товарів (послуг) здійснювати пошук та перегляд фіскального  касового чеку, що  формується  як традиційними реєстраторами розрахункових операцій, так і електронний фіскальний чек, створений новітніми РРО.

Сервіс знаходиться у відкритій частині  Електронного кабінету, доступ до якої здійснюється в режимі реального часу (24/7/365) без ідентифікації особи за посиланням: cabinet.sfs.gov.ua/cashregs/check.

Для пошуку та перегляду фіскального касового чеку необхідно ввести:

фіскальний номер РРО дату та час видачі чеку (для традиційних РРО).

Пошук електронного чеку здійснюється за його фіскальним номером та датою. Якщо ви не знайшли свого е-чека в системі, зробіть його фото та надішліть за адресою infozvit@sfs.gov.ua. ДФС буде вивчено причину, через яку електронний чек не потрапив до системи та вжито відповідних заходів.

Запрошуємо взяти участь у тестуванні зазначеного електронного сервісу.

Довідково: E-Receipt-нова інформаційна система реєстрації та обліку реєстраторів розрахункових операцій, що передбачатиме оnline реєстрацію пристроїв без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею.

Електронний чек генеруватиметься, реєструватиметься в системі ДФС і доповнюватиметься QR-кодом, після чого передаватиметься на пристрій.

Інформація про фіскальний номер чеку та його QR-код зберігатиметься в e-Receipt та буде доступною для перегляду в Електронному кабінеті платника як платником, так і покупцем.

                             Прес-служба Державної фіскальної служби України

                                                                  

                                                                      

                                                               За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

З 26 червня 2018 року набули чинності зміни до Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 № 449 (наказ Міністерства фінансів України від 04.05.2018 № 469, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 30 травня 2018 року за № 645/32097).

Ця Інструкція визначає процедуру нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування страхувальниками, нарахування і сплати фінансових санкцій, стягнення заборгованості зі сплати страхових коштів органами доходів і зборів.

Відповідно до змін розширено перелік платників єдиного внеску, зокрема, з 01.01.2018 платниками єдиного внеску визначено членів фермерського господарства.

Також змінено звітні форми – таблиця 1 Додатка 4 «Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та Додаток 5 «Звіт про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску» (створено уніфіковану форму для платників єдиного внеску визначених пунктами 4, 5, 51 частини першоїстатті 4 Закону України № 2464).

Інструкція про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування розміщена на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Законодавство>ЄСВ>Накази» за посиланням:http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/ediniy-vnesok-na-zagalnoobovyazkove-/-nakazi/72943.html.

                                                                     За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ

Кабінет Міністрів України схвалив постанову про проведення пілотного проекту щодо 

реєстрації та експлуатації новітніх моделей програмних та/або програмно-

технічних комплексів, призначених для реєстрації розрахункових операцій.

Інноваційна система e-Receipt розроблена ДФС й передбачатиме оnline реєстрацію пристроїв (персональні комп’ютери, планшети, смартфони), без подання до контролюючих органів будь-яких паперових документів та не потребуватиме абонентської плати за користування нею.

Нова система може бути встановлена та підтримуватиметься будь-яким гаджетом. Вона передбачатиме програмне забезпечення для продавця, покупця та ДФС, а також буде інтегрована з Електронним кабінетом платника.

Всі кейси цієї системи, будуть безкоштовними для її користувачів та не потребуватимуть абонентської плати за користування. Крім того, система e-Receipt працюватиме цілодобово та міститиме значний масив інформації для забезпечення потреб її користувачів.

Система e-Receipt матиме можливість інтегруватися з іншими системами ДФС та бухгалтерськими програмами, відповідатиме вимогам захисту інформації та передбачатиме мінімальні затрати часу на процес фіскалізації.

Нова система e-Receipt значно спрощує та удосконалює цей процес,  оскільки передбачає виключно оnline реєстрацію пристрою через Електронний кабінет та оnline передачу (отримання) даних.

Електронний чек генеруватиметься, реєструватиметься в системі ДФС і доповнюватиметься QR-кодом, після чого передаватиметься на пристрій.

Інформація про фіскальний номер чеку та його QR-код зберігатиметься в e-Receipt та буде доступною для перегляду в Електронному кабінеті платника як платником, так і покупцем.

                                                                     За матеріалами Володимир-Волинської ОДПІ