Facebook-Vector-Icon youtube-logo-icon-314

25 січня заступник міського голови Лариса Кулікова провела засідання за «круглим столом» для підприємців міста, представників контролюючих органів та органів влади.

На початку заходу про роботу за 2017 рік перед присутніми прозвітувала директор Володимир-Волинського фонду підтримки підприємництва «Бізнес-Центр» Оксана Сапіга. Вона зазначила, що з метою налагодження конструктивного діалогу між владою та бізнесом «Бізнес-центром» було організовано 4 засідання за «круглим столом» та один семінар, до яких залучено більше сотні осіб. Стосувались вони змін у законодавстві щодо ведення підприємницької діяльності та основ управління малим бізнесом, захисту прав споживачів, пропозицій банкових установ для підтримки та ведення бізнесу, проведення конкурсу «Володимир, дружній до батьків та малюків». Усні консультації працівниками центру було надано 215 особам, 346 підприємців отримали допомогу у оформленні та поданні звітності, для них було розроблено та розповсюджено 3 номери «Інформаційного вісника».

Підтримка місцевих товаровиробників велась шляхом організації різноманітних акцій: до «Весняного цінопаду» долучились 20 торгівельних закладів, 34 магазини взяли участь у «Казковому вечорі знижок», в рамках акції «Купуємо володимир-волинське» завдяки проекту «Бізнес по-володимирськи» було знято 5 відеороликів про роботу та продукцію ТзОВ «Венгер», «Аватон», «ВолодимирБрук», КП «Троянда», кравецької майстерні «Первоцвіт». Власники 15 торгівельних закладів виявили бажання, аби їх перевірив «таємний покупець», а жителям міста було надано корисну інформацію в ході акції «Свідомий споживач».

Крім того, працівники «Бізнес-центру» у 2017 році долучилися до організації трьох сільськогосподарських ярмарків, гастрономічного фестивалю «Смаковиця по-володимирськи» та святкових заходів з нагоди 1029 річниці м. Володимира – Волинського, відзначення професійних свят, таких як дні бухгалтера, банківського працівника та підприємця. В рамках благодійної акції «Все добро дітям» було зібрано  подарунки та солодощі для 40 вихованців школи-інтернату для дітей з вадами слуху.

Фонд підтримки підприємництва «Бізнес-Центр» у своїй роботі активно використовує можливості Інтернету для надання інформаційно-консультативних послуг представникам локальної бізнес-спільноти. Так, на фіційному сайті «Бізнес-Центр online» діють рубрики «Довідник послуг міста», «Консультаційна кімната», «Оnline виставка товарів та послуг», «Податкові новини», «Захист прав споживачів». Спільнота «Бізнес-Центр» представлена у соціальній мережі Facebook.

У обговоренні роботи «Бізнес-центру» виступив підприємець Олег Венгер, який зазначив, що діяльність установи помітна та корисна для підприємців, але серед головних побажань – долучення її спеціалістів до проведення кампаній з пошуку працівників для місцевих підприємств, адже ситуація з кадрами критична і знайти найманих працівників для роботи у будь-якій сфері дуже важко. Тетяна Ільницька – голова ревізійної комісії, яка провадила перевірку фінансово-господарської діяльності ФПП, у свою чергу вказала, що порушень у роботі «Бізнес-центру» не виявлено, а також вона рекомендувала підприємцям звертатись до директора Оксани Сапіги і з питаннями юридичного характеру, рекомендуючи її як чудового фахівця у цій сфері.

Далі у ході круглого столу обговорили порядок реабілітаційного лікування застрахованих осіб. Як розповів директор виконавчої дирекції фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Григорій Цаль-Цалко, таке нововведення почало діяти з 1 січня цього року. Відтак, звичних колись путівок на санаторно-курортне лікування уже не буде. Натомість реабілітаційне лікування у випадку такої потреби зможуть отримати усі застраховані особи, включно із підприємцями, їхніми найманими працівниками, та особами, які працюють на умовах цивільно-правового договору. Щоправда, направлення та реабілітацію надається лише за певних умов: після стаціонарного лікування важких захворювань  чи травм, за висновком ЛКК, після написання відповідної заяви до фонду. До слова, спеціаліст фонду соцстрахування, за повідомленням адміністрації лікарні про наявність у них хворих, що потребують реабілітаційного лікування, відвідує пацієнта під час його перебування у стаціонарному відділенні, ознайомлює з можливостями санаторно-курортного лікування. Направлення видається безкоштовно, а лікування на період до 24 днів у сумі орієнтовно 14,5 тисяч гривень оплачує держфонд. Детальну інформацію з цього приводу можна отримати за телефоном: 3-54-60.

Про зміни у пенсійному забезпеченні розповіла заступник начальника управління Пенсійного фонду у місті та районі Оксана Сак. Стосувались вони переважно обрахування страхового стажу та, відповідно, віку виходу на пенсію за умов відпрацювання різної кількості років. Як відомо, тепер у громадян є можливість страховий стаж, якого дещо не вистачає, навіть придбати. Виходити на заслужений відпочинок хтось може у 60, а хтось у 62, 63 або 65 років. А от цікавим для всіх виявився той факт, що з 2028 року, відповідно до планів реформи, вийти на пенсію можна буде у будь-якому віці, маючи 40 років страхового стажу.

Представники податкової інспекції закликали присутніх підприємців не просто слідкувати за змінами у оподаткуванні, а періодично приходити до податківців на звірку. Скажімо, на цей час необхідно уточнити дані по нерухомому майну, аби податок було нараховано без помилок. Крім того, на стенді Центру обслуговування платників податків оновлено інформацію про ставки податків, рахунки, терміни подання декларацій тощо, тож варто детально ознайомитись із цими змінами, аби потім не було порушень.

У «Різному» було обговорено питання праці, оформлення документів на прийняття на практику студентів навчальних закладів, громадських робіт та стажування працівників, які підприємства та фізичні особи-підприємці можуть організовувати спільно із міськрайонним центром зайнятості.

На завершення розмови начальник управління економічного розвитку та інвестицій Оксана Субицька озвучила для представників бізнесу прохання, що попередньо  прозвучало у цей же день на засіданні виконавчого комітету міськради: наближається 1030-та річниця міста, тож до свята слід привести у естетичний вигляд застарілі вивіски, облаштувати будівлі торгівельних закладів аншлагами, прибрати прилеглу територію та надати приємного вигляду фасадам магазинів і кафе. А заступник міського голови Лариса Кулікова повідомила, що зважаючи на кілька резонансних випадків, коли покупцям продавали неякісну та непридатну для споживання продукцію, вирішено у місті створити спеціальну моніторингову групу, яка періодично обстежуватиме заклади торгівлі. З цим усі присутні погодились, зазначивши, що ті, хто добросовісно працює та з повагою ставиться до покупців, і без зовнішнього контролю не допускають подібних порушень, а от деяких неуважних до свого товару підприємців такі заходи дисциплінують.

27294437 2054778224777788 813246760 n

27394433 2054778274777783 132469904 n

Джерело: http://volodymyrrada.gov.ua/zvit-biznes-tsentru-obgovorennya-zmin-u-zakonodavstvi-ta-mistsevyh-initsiatyv-na-kruglomu-stoli-iz-pidpryyemtsyamy.html