Facebook-Vector-Icon youtube-logo-icon-314

У програмі свята в суботу, 29-го липня: сплав на каяках річкою Лугою та джолі-джампінг від туристичного клубу «Антар», підбиття підсумків Міжнародного пленеру художників «Колорит» і фотоконкурсу «Володимир крізь призму почуттів», турнір із вуличного баскетболу, стрілецький турнір, виступи танцювальної школи «Мy Jump» та запрошених зірок у стилях HOUSE DANCE та HIP HOP, свято фарб «Holy» та молодіжна дискотека за участю пародистів та учасників шоу-програм «Розсміши коміка», «Ліга сміху», фіналістів програми «Голос. Діти» та учасників проекту «Х-фактор»! Долучайтесь – живіть на повну і будьте яскравими!
У неділю, 30 липня, в День Міста, для найменших володимирчан та гостей Володимира-Волинського дитяче свято, а в ньому – «Казкове містечко», виставка-конкурс «Барвистий світ домашніх улюбленців», аніматори, конкурси, розваги, перегони на пенібордах, дитяча дискотека та шоу мильних бульбашок!
Велолюбителів Володимир-Волинський запрошує на патріотичний велопробіг! Його учасникам бути – в гарному настрої та одягненими у вишиванки! З собою мати – велосипед, шолом та національну символіку!
Для любителів гострих відчуттів – турнір зі стрибків у висоту «Володимирські висоти-2017», мотоциклетний крос на «Кубок Володимира» та міжрайонна виставка мисливських собак!
А для тих, хто шанує історію – пішохідні екскурсії древнім Володимиром під назвою «Перлини княжого граду»!
Також на вас чекають виступи духових оркестрів -військового та дитячої музичної школи. Актори ж аматорського театру «Різнобарв’я» почастують вас «Театральним коктейлем» .
А з 12-ї години 30 липня завітайте на феєричне дійство під назвою «Володимирський узвіз», в якому – свято ужитково-прикладного мистецтва, вернісаж картин та виставка робіт народних умільців, містечко майстрів та майстер-класи, в тому числі, й майстер-клас із стрільби з лука, виставка продукції місцевих товаровиробників, медовий та книжковий ярмарки, численні фотозони, офіційне відкриття Дня Міста, вітання гостей, концерт, вшанування «золотих» подружніх пар.
У концертній програмі ви зможете насолодитися виступами ансамблів «Розмай» «Володимирські музики», тріо «Володимирські козаки», квартету «Родослав», Ірини Рижкової, народного аматорського ансамблю «Лісова пісня» з Шацька, аматорів сцени Турійського району- гурту «Оксамит», дуету «Два крила», Катерини Ткачук та Ірини Скубій, вокально-хореографічного колективу «Намисто» з Лукова, ансамблів танцю «Колорит» та «Грейс», гімнасток ДЮСШ, Олександри Животягіної, зразкової студії вокального співу «Лодомир», сестер Акієвих, тріо «Серця трьох», а також переможців і призерів талант-шоу «Битва талантів» – Сергія Лященка, Юрія Бурцуна, бібліотечного клубу «Одарка», гурту «Druga mlodosc» (Польща), духового оркестру з міста Цвікау (Німеччина).
А кульмінацією концертної програми стануть виступи гуртів «GrozovSka Band» (Київ), «Етно XL» (Рівне), «Давня казка»(Луцьк)!
І на завершення свята – унікальне шоу живого вогню, піротехнічні інсталяції та запальні танці від театру вогню «Fire dance»!
Володимир-Волинський чекає на вас! Святкуйте разом із нами! Завітайте за неймовірними емоціями та незабутніми враженнями!

Деньміста2017

20 червня ц.р. в залі засідань виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради за ініціативою заступника міського голови Лариси Кулікової для фізичних осіб-підприємців-початківців відбувся семінар-навчання на тему: «Трудові відносини та охорона праці». 
В ході проведеного заходу начальник відділу праці та соціально-трудових відносин управління соціального захисту населення МВК Тетяна Ільницька розповіла учасникам, які прибули на семінар, а серед них були не тільки новачки, про трудові відносини між роботодавцем та найманим працівником (укладення трудового договору, оформлення наказу та повідомлення ДФС про прийом на роботу), заповнення трудової книжки, ведення форм обліку заробітної плати у підприємця, дотримання чинного законодавства про оплату праці, а також відповідальності за його порушення.
З порядком організації охорони праці у суб’єктів підприємницької діяльності, нормативно-правовими актами та системою заходів, спрямованих на збереження здоров’я і працездатності людини в процесі праці ознайомив страховий експерт з охорони та питань праці виконавчої дирекції ФССНВ та профзахворювань Микола Душнюк.
Про ведення реєстру застрахованих осіб та залежність розміру пенсій від сум сплачених внесків присутнім розповіла начальник відділу Володимир-Волинського об’єднаного управління ПФУ Наталія Назарук.
З особливостями нарахування та сплати єдиного внеску на загальнодержавне соціальне страхування ознайомила головний державний інспектор відділу фізичних осіб ОДПІ Ірина Наумчук.
Кожен із учасників семінару отримав брошуру, виготовлену працівниками відділу праці управління соціального захисту населення з необхідною інформацією про трудові відносини між роботодавцем та найманим працівником, їх нюанси, а також зі зразками документів, які використовуються під час укладення чи розірвання трудових відносин: заяв про прийняття чи звільнення з роботи, трудового договору, наказів та розпоряджень, повідомлень, табелів обліку робочого часу, відомостями нарахування та виплати заробітної плати, прикладами заповнення трудової книжки тощо. 
Серед учасників семінару проведено анкетування щодо доцільності та результативності організації даного заходу, а також відзначено, що він є першим із серії семінарів, запланованих для підприємців-початківців міста.

До уваги підприємців!!!

Якщо вас цікавлять питання, розглянуті на семінарі, але ви з різних причин не змогли взяти в ньому участі, прохання звертатись в відділ праці та соціально-трудових відносин (тел. 2-46-28) або у ФПП"Бізнес-центр" (тел.2-48-71) для додаткового проведення семінару з аналогічних питань.

 

19399993 225535324621333 8993615637535708262 n

1 червня відбувся третій, заключний етап конкурсу «Володимир, дружній до батьків і малюків», який включав в себе нагородження переможців конкурсу та його учасників. Отож цього дня заступник міського голови Лариса Кулікова  усі подарунки і відзнаки вручила у рамках святкування Дня захисту дітей на площі Героїв нашого міста.

Участь в конкурсі взяло 16 закладів – дві перукарні, сім магазинів та сім кав’ярень.  І вже 26 травня комісія у складі представника міськвиконкому – Тетяни Мельник, директора ФПП "Бізнес-Центр" Оксани Сапіги  і трьох мам – Галини БогушНаталії Лук’янчук та Віталіни Макарик – вирушила перевіряти, де ж власники та персонал закладів створили комфортні умови і дружню до батьків і малюків атмосферу.

Оцінювання відбувалося за рядом критеріїв – наявність окремого дитячого куточка або кімнати, речей, які можуть зацікавити дитину (іграшок, розмальовок тощо), дитячого меню, стільця для годування, окремого куточка, де б мама могла погодувати немовля грудьми, паркувального місця для візочків, пеленального столика тощо.

Отже, подяку за участь в конкурсі оголосили:

  • кафе «Слов’янська хата»
  • піцерію «Рів’єра»
  • перукарню «Каприз»
  • магазин «Міні»

Закладами, дружніми до батьків та малюків конкурсна комісія визначила нагородити наліпкою «Тут піклуються про дітей» та подякою визначили:

  • кафе «Маяк»
  • кав’ярню «КаваAVENUE»
  • піцерію «Каскад» (вул. Луцька)
  • кафе «Край»
  • магазин «Родинна ковбаска»
  • магагазин « Дочки Синочки»

А найскладнішим завданням для конкурсної комісії було визначити переможців . Після тривалих дискусій було прийняте наступне рішення, що серед закладів торгівлі переможців не визначати, а відзначити кращих та нагородити їх наліпкою, подякою  та заохочувальним подарунком

  • магазин «Аня»
  • магазин «Ексклюзив»
  • магазин «Рада мама»
  • магазин « Кралечка»

А переможцями конкурсу «Володимир, дружній до батьків та малюків» визнано кафе «ДвіжОК» (у сфері ресторанного бізнесу )  та студію краси «Уляни Починок» (у категорії побутового обслуговування).

Ці заклади були нагородженні наліпкою «Тут піклуються про дітей»дипломом та подарунковим сертифікатом на 300 грн.

FB IMG 1496380080332

18763258 1921646594757619 627359190 n

аня1

движок2

движок3

край1

кралечка1

студія краси 1

Учора 24 травня у залі засідань міської ради відбувся семінар для підприємців Володимира-Волинського на тему «Основи управління малим бізнесом», який провела для усіх присутніх Вероніка Бормова (торговий представник, керівник торгової групи (супервайзер), старший торговий агент по V.I.P.-клієнтам, мерчендайзер, менеджер зі збуту, оператор ЕОМ).

На семінарі розглядалися питання щодо обслуговування клієнтів у Володимирі-Волинському та як його можна покращити, мотивування працівників та реклама свого закладу і товару. Також Вероніка розповіла про вплив інтер`єру та дрескоду на роботу закладу.

Загалом захід пройшов у теплій та дружній атмосфері, підприємці поділилися своїм досвідом у цій нелегкій справі і кожен для себе взяв щось нове та цікаве.

Вероніка

Завдяки небайдужим підприємцям та жителям Володимира-Волинського уже десятий рік поспіль проводиться благодійна акція «Все добро дітям», започаткована ще у 2007 році Дариною Шарко – яка залишилася в нашій пам`яті як ініціативний директор ФПП «Бізнес-Центру».

Директор ФПП «Бізнес-Центру» Оксана Сапіга та бухгалтер цього ж центру Олена Байкевич разом із заступником міського голови Ларисою Куліковою та представником від підприємців міста Володимиром Омелянюком передали усі зібрані подарунки та солодощі  учням школи-інтернату для дітей з вадами слуху . Надзвичайно приємно було бачити при цьому радісні посмішки діток, які ще у шкільних коридорах зустрічали гостей обіймами.

А коли дітки побачили позитивного гостя-клоуна – їхній радості взагалі не було меж.

Велику подяку хочеться висловити усім хто доєднався до створення свята малечі:

Наталія Подзізей – дивувала аквагримом; Ярослав Огородюк – усім діткам подарував квіти та інші вироби з кульок та створив неймовірне шоу із мильних бульбашок; Клим`юк Максим, Галун Інна, Тарасюк Володимир, Самчук Світлана, Принда Андрій, Коляда Оксана, Шелепіна Ніна, Голюк Клавдія, Бензель Галина, Зай Ярослав, Сазонова Наталія, Крень Оксана, Мороз Руслан, Омелянюк Володимир, Кублій Анатолій, Лущакевич Любов, Корень Алла, ТзОВ «Володимир-Волинський хлібозавод»- потішили малечу подарунками.

Більше фото тут.

22

 

Четвертий рік поспіль у Володимирі-Волинському проходить весняна торгівельна акція.

Цього року під назвою «Весняний цінопад» вона проходила 7 квітня з 16.00 до 20.00 та вражала жителів нашого міста приємними знижками, діапазон яких коливався від 10% до 60%.

За все це ФПП «Бізнес-Центр» та володимирські споживачі дякують власникам магазинів.

Підприємців бажаючих брати участь у даній торговельній акції, з кожним роком стає все більше і у 2017 році до акції приєдналося 20 закладів торгівлі!

Це були магазини, що реалізують дитячий, чоловічий, жіночий одяг, взуття та аксесуари, білизну, іграшки, меблі, будівельні та господарські матеріали.

Вперше цього річ долучилася до акції кав’ярня «Kava Avenue”, яка створила для жителів нашого міста чудову атмосферу завдяки організованому арт-вечора в рамках акції «Весняний цінопад». Тому, поспішаючи, від одного магазину до іншого володимирчани мали змогу підбадьоритися випивши смачної кави.

Найактивніше жителі Володимира-Волинського цього разу скуповували одяг та взуття, аби встигнути оновити свій гардероб до Великодня.

Окрім того,  через спільноту «Типовий Володимир» та «Бізнес-Центр», за допомогою програми рандом, проводився розіграш чотирьох подарункових сертифікатів номіналом по 200 грн. на покупку в магазинах, що стали учасниками акції «Весняний цінопад».

Надіємось захід дав змогу жителям та гостям міста придбати бажаний товар з приємними знижками.

  o

12017

182017

172017

162017

152017

132017

122017

112017

102017

82017

72017

62017

22017

 

16 березня в залі засідань Володимир-Волинської міської ради відбулася зустріч за “круглим столом” підприємців міста з представниками влади та державних структур. Відкриваючи засідання, заступник міського голови Лариса Кулікова зазначила, що з нагоди Дня захисту прав споживачів у місті було організовано акцію «таємний покупець», результати якої кожному із підприємців, у кого проходили перевірки, будуть роздані у конвертах. 

17440424 1877248229197456 305405003 n

Також Лариса Володимирівна ознайомила присутніх з порядком денним, який складався із чотирьох основних питань:

1. Взаємини споживача (покупця) та підприємця (продавця) відповідно до вимог Закону України «Про захист прав споживачів».

2. Перегляд відеоролику «Відгуки споживачів».

3. Результати акції «Таємний покупець».

4. Обмін думками та поради підприємців.

5. Різне.

По першому питанню інформувала начальник відділу економічного розвитку виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради Оксана Субицька, яка подала основні моменти, що стосуються прав споживачів та у слайдовому форматі ознайомила підприємців із правилами торгівлі та переліку документів, які повинні знаходитися у куточку споживача.

Представник Держспоживслужби Мирослав Романишин навів ряд законодавчих актів, які варто вивчити підприємцям і які стосуються якості харчових продуктів. Проте ця тема була дещо новою та складною для присутніх, оскільки питання реєстрації операторів ринку (підприємців та вирорбників продукції), потребувало не кількахвилинного обговорення, а окремої зустрічі. Тому Лариса Кулікова запропонувала представникам цієї служби подати пропозиції щодо досконалого вивчення даного питання на додатковому засіданні із підприємцями.

На передодні Всесвітнього дня захисту прав споживачів директор «Бізнес-Центру» Оксана Сапіга проводила опитування жителів міста стосовно культури обслуговування покупців, а результатом цієї праці став відеоролик «Відгук споживача», який презентували того дня на зустрічі. Багато хто із присутніх зумів дізнатися, що думають пересічні громадяни про їхні торгові заклади, культуру спілкування продавця із покупцями.

https://www.youtube.com/watch?v=n2FG4fQxSDY

Ще Оксана Сапіга розповіла про акцію «Таємний покупець», яка проходила у Володимирі-Волинському вже вдруге. Цьогоріч це відбувалося з 1 по 9 березня. Метою даної акції є визначення якості обслуговування у нашому місті. Загалом було охоплено15 торгівельних закладів, серед яких – крамниці з посудом, спортивним та дитячим одягом, магазини де можна придбати все для рукоділля і продукти харчування.

Головний спеціаліст Володимир-Волинської районної виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності Людмила Нестерук ,  повідомила присутніх про умови отримання матеріального забезпечення для фізичних осіб – підприємців за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та надала відповіді на запитання присутніх.

17349492 1874637186125227 580627629 o

Також, на зустрічі були присутні представники фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві, управління пенсійного фонду та ОДПІ. Виявило бажання відвідати «круглий стіл» чимало бажаючих, кожен з яких отримав номер  «Інформаційного вісника» з актуальними новинами.

Закриваючи засідання, заступник міського голови Лариса Кулікова повідомила підприємців міста, що до проведення у Володимирі-Волинському вже традиційної торговельної акції «Весняний цінопад»!

 

 

16 лютого в залі засідань Володимир-Волинської міської ради відбулася зустріч за “круглим столом” підприємців міста з представниками влади та державних структур. Заступник міського голови Лариса Кулікова представила нового директора ФПП «Бізнес-Центру» та бухгалтера, і ознайомила присутніх з порядком денним, який складався із трьох основних питань:

1. Зміни в порядку оплати праці

2. Зміни у податковому законодавстві України

3.Особливості нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у 2017 році

4. Різне

vp3g 8SawS4

 

По першому питанню інформувала Тетяна Ільницька - начальник відділу праці та соціально-трудових відносин управління соціального захисту населення МВК. Тетяна Дмитрівна розповіла про внесення змін до закону України 17.74 ст. 95 про мінімальну заробітну плату та прожитковий мінімум, про відповідальність порушення трудового законодавства, а також про механізм оплати мінімальної заробітної плати.jsg6e-m8owA

 

Розміри МЗП та ПМПО на 2017 рік

Показник

Розмір в 2017 році,грн.

січень-квітень

травень-листопад

грудень

1.МЗП:

- місячна

3200,00

- годинна

19,34

2.Прожитковий мінімум на одну особу:

- загальний показник

1544,00

1624,00

1700,00

- для дітей віком до 6 років

1355,00

1426,00

1492,00

- для дітей віком від 6 до 18 років

1689,00

1777,00

1860,00

- для працездатних осіб

1600,00

1684,00

1762,00

- для осіб, що втратили працездатність

1247,00

1312,00

1373,00

k4HmXWQ-qHA

  • Для забезпечення МЗП на рівні 3200,00 слід враховувати не тільки оклад, але й всі інші доплати, надбавки, заохочувальні та компенсаційні виплати.
  • Працівникам, яким нараховано менше МЗП, роботодавець нараховує доплату до МЗП.
  • При розрахунку доплати до МЗП з МЗП не потрібно порівнювати виплати за середнім  заробітком:лікарняні, декретні, відпускні та інше.
  • Якщо працівник працює на умовах неповного робочого часу  або не виконав місячну (годинну) норму праці, фактичну зарплату порівнюють з МЗП у пропорційному розмірі.
  • У ст. 265 КЗпП України додаються два нових штрафи за порушення трудового законодавства:

- штраф у розмірі 3-х мінімальних зарплат у всіх випадках не допущення інспекторів до перевірки, крім випадку, коли темою перевірки є неоформлення трудових договорів з працівниками та виплата зарплат в „конверті”. При перевірках у 2017 році штраф становитиме9600 грн.

- штраф у розмірі 100 мінімальних зарплат при недопущенні державного інспектора праці до перевірки, коли вона здійснюється з метою виявлення працівників з неоформленими трудовими договорами, виплати заробітної плати без нарахування та сплати ЄСВ (виплата зарплати в „конверті”). При перевірках у 2017 році штраф становитиме320 000 грн.

  • Нововведенням 2017 року стала зміна поняття МЗП. З 1 січня 2017 року під МЗП розуміють мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці.

Розмір заробітної плати працівника за повністю виконану місячну (годинну) норму праці не може бути нижче розміру МЗП (ч.1ст.31 Закону про оплату праці).

Роботодавець зобов’язаний буде щомісяця виплачувати працівнику із повним робочим днем заробітну плату у мінімальному розмірі, яка може складатися з:

  • окладу,
  • систематичних премій,
  • інших постійних доплат (окрім доплати за роботу в несприятливих умовах праці та підвищеного ризику для здоров’я за роботу в нічний та надурочний час, роз’їзний характер робіт, премії до святкових і ювілейних дат).

ytEv3HjlRD0

По наступних двох питаннях інформував в.о. директора сектору адміністрування єдиного внеску відділу доходів і фізичних осіб Володимир-Волинської ОДПІ Богдан Рудюк. Зокрема Богдан Євгенович розповів про особливості перебування на спрощеній системі оподаткування, особливості справляння податку на майно, кампанію декларування доходів , отриманих у 2016 році, застосування РРО при продажі технічно складних побутових товарів, а також про особливості нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування у 2017 році.

Ставки єдиного податку та ЄСВ для «спрощенців» з 01 січня 2017 року

1 група

2 група

3 група

ЄСВ – 352 грн. (0,5 мінімального розміру заробітної плати);

Єдиний податок – до 160 грн. (до 10% прожиткового мінімуму на 01.01.17 р. – 1600 грн).

ЄСВ – 704 грн. (22% від мінімальної зарплати);

Єдиний податок – до 640 грн. (до 20% від мінімальної зарплати).

ЄСВ – 704 грн.

Єдиний податок – у відсотках до доходу.

 

 

16805385 1858323604423252 1583169310 o

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 В зв’язку із низкою законодавчих змін відповідно до Закону України від 20 грудня 2016 року № 1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році», користувачі касової техніки та сервісні організації повинні звернути увагу на такі важливі моменти:

- суб’єкти господарювання обов’язково повинні зазначати у розрахункових документах реєстраторів розрахункових операцій (далі - РРО) код УКТ ЗЕД при реалізації пального, норма передбачена пунктом 11 статті 3 № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»;

- суб’єкти господарювання, які здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту, обов’язково застосовують РРО згідно пункту 296.10 статті 296 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) та статті 9 Закону № 265;

(Наразі ДФС погоджено проект постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Переліку груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування реєстраторів розрахункових операцій)». Зазначений проект постанови Кабінету Міністрів України розроблено Міністерством економічного розвитку та торгівлі України з урахуванням кодів товарної позиції груп товарів згідно з УКТ ЗЕД.)

-  суб’єкти господарювання відповідно до підпункту і пункту 201.1 статті 201 Кодексу повинні зазначати у податковій накладній код товару згідно з УКТ ЗЕД, а для послуг - код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг.

Обов’язкове застосування касових апаратів буде з 1 квітня 2017 року.

На завершення зустрічі експерт з охорони праці ФООНВ нагадав про необхідність обладнання робочих місць відповідно до вимог законодавства з охорони праці. А методист філії Волинського обласного навчально-курсового комбінату розповіла про  можливості навчання по охороні праці, тривалість різних курсів та їхня вартість.q5TeHffSQiA

Також, на зустрічі були присутні представники фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та управління пенсійного фонду. Виявило бажання відвідати «круглий стіл» 47 осіб, кожен з яких отримав номер  «Інформаційного вісника» з актуальними новинами.usdmsM28y1A

Закриваючи засідання, заступник міського голови Лариса Кулікова повідомила підприємців міста, що до Всесвітнього дня захисту прав споживачів буде проведена акція «Таємний покупець».  Підприємці, які виявлять бажання перевірити своїх працівників, повинні звернутися у фонд підтримки підприємництва «Бізнес-Центр».

Вчетверте відбувся "Казковий вечір знижок"! Для деяких магазинів участь в акції стала уже гарною традицією, а для деяких - дебютом. Приємно зазначити, що бажаючих стати учасниками щороку стає все більше і у 2016 магазинів було аж 28! Дякуємо підприємцям за подаровані знижки, солодощі, гарний настрій! І дякуємо усім володимир-волинцям, які завітали у цей зимовий вечір до магазинів за приємними покупками! Гарного перегляду фото-звіту!

eFOBCPD8oJE1 f c0BH-wM

dIpLibQYHHY7YQk 7eKS0k

1kwI8z tlws5VN1X6WkP4g

gdKyGf2nMP8YHGfCk-q0Tc

Tg9ESCicVJwoHYXJu5bO7s

 

15094245 414132238976612 7311379205081600514 n

Вчора 17 листопада в залі засідань міської ради відбулась зустріч «за круглим столом». З порядком денним присутніх ознайомила заступник міського голови Лариса Кулікова:

  1. Про особливості застосування спрощеної системи оподаткування для ФОП
  2. Про оподаткування нерухомого майна ФОП
  3. Про легалізацію найманих працівників та оформлення трудових відносин
  4. Про актуальні питання із дотримання чинного законодавства з оплати праці
  5. Ознайомлення з Програмою підтримки  малого та середнього підприємництва у м. Володимирі-Волинському на 2017-2018 роки.

 По перших двох питаннях інформувала державний інспектор відділу податків і зборів з фізичних осіб Володимир-Волинської ОДПІ Оксана  Комісарчук, яка, серед іншого, наголосила, що з 1 грудня збільшується мінімальна заробітна плата до 1600 грн. Активне обговорення викликало питання оподаткування нерухомого майна, зокрема, підприємець Наталія Шандалко поцікавилась, яким чином ОДПІ повідомляє про необхідність сплати такого податку, на що Оксана Богданівна відповіла, що проводиться податкова рекламна кампанія на загальнодержавному рівні і надсилаються повідомлення листами особисто. Підприємець Людмила Матвійчук, в свою чергу, поцікавилась яким чином можна віднайти інформацію про зареєстроване нерухоме майно, представники ОДПІ порадили звертатись до них із відповідною заявою-запитом.

IMG 1874IMG 1871

Що стосується третього і четвертого питань, то присутніх детально проінформувала начальник відділу праці та  соціально-трудових відносин управління соціального захисту населення МВК Тетяна Ільницька. Стосовно легалізації найманих працівників Тетяна Дмитрівна повідомила, що у зв’язку із дією мораторію на перевірки зараз із суб’єктами господарювання проводяться лише інформативно-роз’яснювальні зустрічі, на яких, в тому числі, роздаються спеціально розроблені пам’ятки «Працюй офіційно». Також, було зазначено, що не дивлячись на досить серйозні розміри штрафу за неоформлених працівників (30 мін. зарплат), немає досконало налагодженого механізму їх накладення.

Далі, Тетяна Дмитрівна надавала детальні роз’яснення щодо того, хто повинен робити запис про навчання в трудовій книжці працівників, при першому працевлаштуванні, про порядок звільнення працівника за прогул, про особливості заповнення табелю обліку робочого часу на мобілізованого працівника та ін.

Коротко із Програмою підтримки  малого та середнього підприємництва у м. Володимирі-Волинському на 2017-2018 роки ознайомила начальник управління економічного розвитку та інвестицій МВК Оксана Субицька.

Також, на зустрічі були присутні представники ФСС від нещасних випадків на виробництві та Пенсійного Фонду, усі присутні отримали номери «Інформаційного вісника» з актуальними новинами, а потенційні учасники цьогорічної торговельної акції «Казковий вечір знижок» залишились обговорювати деталі проведення заходу.

Дякуємо усім присутнім за участь у зустрічі!