Facebook-Vector-Icon youtube-logo-icon-314

                                                                                                                                                                            

 ОП

28 квітня – Всесвітній день охорони праці

Девіз 2016 року – „Стрес на робочому місці: колективний виклик”

оп3ОП 2 

ЗВЕРНЕННЯ

Організаційного комітету з підготовки та проведення у 2016 році заходів з нагоди Дня охорони праці в Україні

до центральних та місцевих органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, роботодавців, профспілок, засобів масової інформації, керівників і працівників підприємств, установ та організацій

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ШАНОВНІ КОЛЕГИ!

За ініціативи Міжнародної організації праці (МОП) з метою привернення уваги світової спільноти до питань охорони праці та смертності працівників на робочому місці щорічно 28 квітня, починаючи з 2002 року, понад 100 країн світу відзначають Всесвітній день охорони праці. Наша держава підтримала цю ініціативу і відповідно до Указу Президента від 18.08.2006 № 685/2006 визначила 28 квітня як День охорони праці в Україні.

У 2016 році Всесвітній день охорони праці за рекомендацією МОП відзначатиметься під девізом „Стрес на робочому місці: колективний виклик”.

Одним з індикаторів розвитку суспільства є стан здоров’я населення, зокрема працюючого. За станом здоров’я окремої людини стоїть якість трудових ресурсів держави, продуктивність праці та обсяг валового внутрішнього продукту.

Психосоціальні ризики та стрес на робочому місці є одними з найскладніших питань у сфері охорони праці та здоров’я, актуальність яких загальновизнана для всіх країн, професій та працівників.

Стрес – фізична та емоційна реакція організму, яка виникає тоді, коли посадові обов’язки не відповідають здібностям, ресурсам і потребам працівника. Стрес на робочому місці не є виключно негативним явищем, проте надмірності (сильний, тривалий, регулярний) неприпустимі.

За офіційними даними EU-OSHA близько половини працівників у ЄС працюють в умовах стресу, а зростання кількості порушень, пов’язаних зі стресом на робочому місці, зумовлено поширенням гнучких і нестабільних форм зайнятості (72 % загальної кількості респондентів), надмірним навантаженням працівників (66 %), а також такими явищами, як моральне та фізичне насилля (59 %).

Результати досліджень, проведених в Європі та інших розвинених країнах, засвідчили, що стрес на робочому місці є причиною від 50 % до 60 % усіх втрачених робочих днів.

Питання психо-емоційного стану, у тому числі стресових ситуацій на виробництві стало предметом розгляду 34 Міжнародного конгресу з питань безпечної життєдіяльності та виробничої медицини, який проходив                27 - 30 жовтня 2015 року у м.Дюссельдорф (Німеччина).

У тривалій перспективі стрес на робочому місці може призвести до виникнення безсоння, емоційного занепокоєння, мігрені, хронічної втоми, депресії, алергії, захворювань опорно-рухового апарату, гіпертонії, виразкової хвороби шлунку, захворювань серцево-судинної системи, серцевого нападу, нещасного випадку та навіть самогубства.

Усі зазначені наслідки стресу на робочому місці негативно впливають на діловий імідж та конкурентоспроможність підприємства, а в грошовому еквіваленті призводять до значних фінансових втрат.

Протягом останніх років в Україні спостерігається тенденція до зниження виробничого травматизму. Так, за даними Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, у 2015 році порівняно з 2014 роком кількість нещасних випадків на виробництві зменшилась на 8,1 % (з 4999 до 4592), з них зі смертельним наслідком – на 6,3% (з 384 до 360). При цьому тривалий час зберігається ситуація, коли серед причин настання нещасних випадків друге місце посідають психофізіологічні причини (близько 23 % загальної кількості), до яких і належить стрес на робочому місці. Сьогодні українські працівники підпадають під дію стресу частіше через скорочення можливостей для отримання бажаної роботи, страх її втратити, суттєве зниження фінансової стабільності тощо.

У сучасних економічних, політичних і соціальних умовах, що склалися в Україні, важливо під час планування своєї господарської діяльноcті враховувати наслідки стресів, від яких страждають працівники, отриманих на робочому місці та за межами підприємства.

Захистити і зміцнити здоров’я, добробут і продуктивність як всього колективу, так і кожного окремого працівника неможливо без розуміння природи стресу і механізмів його впливу на людей та підприємство, а також без добре спланованої програми, яка пом’якшить його згубні наслідки і, що більш важливо, попередить їх.

Робоче місце одночасно є значним осередком психосоціальних ризиків і ідеальним місцем для їх усунення.

Вчасне розпізнання залежності стану працівника від стресу, який він отримав, може зберегти його життя або як мінімум здоров’я.

Стрес – це виклик не лише працівнику, але й усім, хто причетний до колективної праці. Управління стресом має стати основним пріоритетом як для роботодавців, так і для самих працівників.

Усвідомлюючи важливість порушеного питання, тривалу перспективу його вирішення, Організаційний комітет звертається до центральних і місцевих органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, роботодавців, профспілок, керівників і працівників підприємств, установ та організацій із закликом звернути увагу на необхідність проведення конкретних профілактичних заходів, спрямованих на запобігання стресів та їх потенційним наслідкам на робочому місці.

Організаційний комітет звертається до представників засобів масової інформації з проханням забезпечити всебічне висвітлення заходів, що відбуватимуться в Україні в рамках Дня охорони праці.

Вебінари, онлайн-навчання:

У постійному доступі:

Безкоштовні вебінари:
«Чотири грані страху. Як почати жити, а не переживати?»
«Де взяти життєву енергію для бізнесу та життя, або як подолати лінь?»
«Ініціатива та Ентузіазм»
Веб-сайт: http://ovitta.com.ua/free-webinars/#

Безкоштовний онлайн курс  «Основи оподаткування в Україні»

Веб-сайт: http://courses.prometheus.org.ua/

Початок 17 квітня:

Безкоштовний онлайн курс «Урбаністика. Сучасне місто»

Веб-сайт: http://courses.prometheus.org.ua/

Початок 16 травня:

Безкоштовний онлайн курс «Підприємництво. Власна справа в Україні»

Веб-сайт: http://courses.prometheus.org.ua/

10 березня, 16 березня:

Безкоштовний вебінар Функції власника при побудові відділу продажів»

Веб-сайт: http://www.training.com.ua/- Розділ «Навчання» - «Онлайн»

14 березня:

Платний вебінар «HR-школа. Оцінка і розвиток персоналу»

http://www.training.com.ua/- Розділ «Навчання» - «Онлайн»

24 березня:

Безкоштовний вебінар «Як підвищити мотивацію персоналу»

Більше інформації на веб-сайті: http://www.training.com.ua/ розділ «Обучения» - «Бесплатные»

Семінари-навчання:

17 березня:

Навчання «Ефективне управління малим бізнесом» від Львівської бізнес-школи

м.Львів, вул.Козельницька, 2a,

Контактна особа: Мар'яна Паньківmpankiv@lvbs.com.ua
тел: +38 067 6756608+38 097 8463672

Веб-сайт: http://lvbs.com.ua/

18 березня:

Безкоштовний семінар «Вихід бізнесу в онлайн: з чого почати, куди дивитись»:

м. Одеса, готель «Юність» вул.. Піонерська, 32.

Реєстрація на сайті: http://www.training.com.ua/ розділ «Обучения» - «Бесплатные»

Порядок проведення державної реєстрації припинення юридичної особи та порядок державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця визначено Законом України від 15 травня 2003 року № 755-ІV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

Законом № 755 та іншими нормативно-правовими актами не передбачено тимчасове припинення підприємницької діяльності.

Водночас нагадаємо, що відповідно до п. 295.5 ПКУ, підприємці – платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік:

 - на час відпустки,

 - за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів.

При цьому п. 295.2 ПКУ встановлено, що нарахування авансових внесків для платників єдиного податку першої і другої груп здійснюється контролюючими органами також на підставі заяви щодо періоду щорічної відпустки та/або заяви щодо терміну тимчасової втрати працездатності.

Тож з огляду на ці норми ПКУ, за час відпустки, хвороби платники 1 та 2 групи, за винятком тих платників єдиного податку, які здійснили сплату єдиного податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період (квартал, рік), мають сплачувати авансові внески з єдиного податку. Про це ми також писали тут >>>

Припинення  провадження господарської діяльності п. 295.8 ПКУ передбачено тільки у разі відмови від спрощеної системи оподаткування у зв’язку з припиненням провадження господарської діяльності або анульовання реєстрації за рішенням контролюючого органу на підставі отриманого від державного реєстратора повідомлення про проведення державної реєстрації припинення підприємницької діяльності.

Що стосується ЄСВ, то за час відпустки або лікарняного єдинники мають сплачувати ЄСВ в обов'язковому порядку, оскільки вони залишаються  платниками єдиного податку і на них поширюється норма щодо сплати ЄСВ незалежно від факту отримання доходів. Додатково див. лист ПФУ від 02.04.2012 р. №7619/03-30.

«ЮНІВЕЙ КОНСАЛТИНГ - ГРУП»
 та
 «АГЕНЦІЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ІННОВАЦІЙ»
 у співдружності із
національним контактним пунктом ІКТ та МСП програми Горизонт 2020 в Україні та експертами Європейського Союзу
оголошують набір учасників на тренінг-семінар:
 
«Підготовка проектних пропозицій МСП до програми «Горизонт 2020»
 
Місце проведення: м.Київ, адреса буде повідомлена зареєстрованим учасникам
Дата проведення: 12 квітня, 2016р., 9.00-18-00.
Вартість участі у тренінг - семінару: 1500 грн.
Учасники: власники, керівники та представники малих на середніх підприємств України
Кількість учасників: 25-30.

Реєстрація учасників до 04 квітня 2016 р. за посиланням:http://goo.gl/forms/6n3Gp2LAq4
 
Детальна програма тренінг - семінару та реквізити для сплати за участь у тренінг-семінарі будуть вислані на електронну адресу зареєстрованого учасника.

Учасники забезпечуються роздатковим навчальним матеріалом, кава-перервами, обідом.
Проїзд до місця проведення тренінгу та проживання покриваються за рахунок учасників тренінгу. 
По завершенні тренінгу учасники отримають Сертифікати.

Тренінг-семінару «Підготовка проектних пропозицій МСП до програми «Горизонт 2020» допоможе учасникам розвинути практичні поглиблені навички щодо:
  • роботи із порталом програми Горизонт 2020;
  • формування ідеї проектної пропозиції;
  • пошуку партерів та консорціуму;
  • написання проектної пропозиції;
  • підготовки організаційної форми та додатків до проектної пропозиції;
  • самооцінки підготовленої проектної пропозиції;
  • подачі проектної пропозиції на конкурс;
  • відкритого обговорення вправ кожної команди.
Практичні заняття для учасників семінару побудовано на типовій проектній заявці для МСП  програми Горизонт 2020.
Також надається інформаційна підтримка щодо конкурсних тем, правил участі та ін. програми Горизонт 2020.
 
Контактна особа – Мельник Марина
Адреса для листування: marina_my@ukr.net
Контактний тел.: 067-130-34-95

На минулому тижні відбулася зустріч координаційної ради з питань розвитку туризму. Де зустрілись та обмінювались ідеями представники влади, культури, бізнесу та просто небайдужі жителі міста. Всі дійшли до одного спільного висновку, стосовно відповіді на запитання: Що потрібно туристу, аби він захотів приїхати у наше місто? Щоб було:

- на що подивитись;

- де смачно та «з цікавинкою» поїсти;

- де недорого переночувати.

Відповідно, древня, сповнена цікавими подіями та легендами історія нашого міста є тією основою, яка може зацікавити потенційного туриста приїхати у Володимир-Волинський. Що стосується двох останніх пунктів, то в цьому напрямку нам ще треба працювати. Тому, якщо ви можете ризикнути щоб розпочати нову справу або ви думаєте над розширенням своєї підприємницької діяльності, але все ще не можете знайти вільну і прибуткову нішу у нашому місті, тоді ці ідеї для вас:

  1. Що стосується пункту: «смачно та з цікавинкою поїсти», то це є ідеєю як для розширення діяльності вже існуючих закладів ресторанного господарства, так і для тих, хто роздумує над відкриттям власної справи. Хотілося б, щоб відвідування закладу харчування для клієнтів не обмежувалось лише смачною їжею (що безперечно є обов’язковою складовою), а теж несло в собі частинку історії древнього Володимира: княжі страви в меню, обслуговуючий персонал в тематичних костюмах, заворожуюча атмосфера – це те, що може привабити до нас туристів та підвищити прибутковість вашого бізнесу. Також, цікавим та заманливим для клієнта є застосування подієвих заходів, приємно зазначити, що деякі заклади вже започаткували проведення мистецьких арт-вечорів (ресторан «Маяк»), відтворення традицій українського весілля (нещодавно започатковано у ТКЦ «Княгині Ольги»), дитячі свята (влітку регулярно проводились у «Словянській хаті») тощо. Гарним прикладом для наслідування в напрямку «гастрономічного туризму» є Львів, де різноманітні тематичні шоколадно-кавові (і не тільки) заклади вже давно стали візитівкою міста.
  2. Відкриття бюджетного хостелу. Останнім часом, у всьому світі все популярнішим стає такий вид громадського житла як хостел. Як «каже» вікіпедія: «Хостел (англ.Hostelгуртожиток) або гостел – це тимчасове житло економ-класу для туристів, орієнтоване в основному на молодь, головна відмінність якого від готелю— плата за місце, а не за номер». А якщо до його дизайну підійти з креативом і ще започаткувати там проведення так званих мистецьких «квартирників», то це теж додатково може зацікавити не тільки туриста, а і володимир-волинську молодь.

Також, було вирішено організувати спільну зустріч представників закладів громадського харчування та туристичних компаній для обговорення налагодження системи замовленння обідів для туристичних груп.

Отож, давайте спільно робити наше місто більш гостинним, привітним та туристично-привабливим. А якщо у вас виникли ідеї але ви не знаєте з чого почати, пишіть нам - будемо разом шукати способи їх реалізаціїJ

 

Вони створили новорічний настрій нашого міста

 

У світлу пору новорічно-різдвяних свят місто одягнуло яскраве і творче оздоблення. Вечорами у вікнах мешканців миготять грайливі вогні гірлянд, а вдень зір тішать цікаві декорації на фасадах і у вітринах місцевих магазинів, установ, організацій.

Вражає креативність і творчий хист, які проявили володимир-волинці. Із ялинкових прикрас, “дощику”,  вогників, святкової ілюмінації та диско-ламп  вони створили  довершені композиції, що додають святкового настрою кожному перехожому. Здається, що в деяких вітринах на мить зупинився сюжет новорічної казки, в інших  причаївся непосидючий символ цього року – симпатична  мавпочка або ж красуються  гарненькі сніговики, хтось у вікні магазину розгорнув вертепне дійство. Окрасою стали хенд-мейд іграшки, виготовлені власноруч.   Викликає зацікавлення і поважний сніговик, який запрошує перехожих до магазину, радо знімаючи свого капелюха.

До новорічних свят у місті  було оголошено конкурс-огляд на краще оформлене приміщення, території чи фасаду підприємства, установи або торгівельного закладу  під назвою «Новорічний настрій мого міста».  Приємно відзначити, що чимало закладів долучилося до створення новорічної атмосфери у нашому місті. Комісія оцінювала 34 з них і  відмітила тих підприємців, які щорічно  святково вбирають свої заклади до новорічно-різдвяних свят, це: Алла Коряковська – магазин «Галантерея», Мирослава Хомюк магазин «Аня», Олег Подзізей – кафе «Ласощі», Ніна Вітрук  - магазин «Лазурит».

Деякі заклади красиво і оригінально прикрашені всередині, ялинки там вбрані тематично -  відповідно до товарів, що реалізовуються.Креативним новорічним дизайном зустрічають відвідувачів у магазині «Ажур» підприємця Наталії Шандалко, ресторані «Маєток «Золота легенда» Людмили Бойко, торговому павільйоні «Оліо» підприємця Олега Завгороднього, магазині «Респект» підприємця Лариси Дзюргалюк, ресторані «Старе місто» Олени Ситник.

Члени комісії обстежили місто аби оцінити, як прикрасили свої вітрини, фасади і прилеглі території володимирські магазини та заклади ресторанного господарства та  уважно оцінювали оформлення закладів, адже працівники, що долучились до цієї справи,  вклали в це частинку своєї душі.

Враховуючи обсяг проведених робіт з дизайну, світлового оформлення, ілюмінації, спеціальних новорічних та різдвяних прикрас для зовнішнього та внутрішнього оздоблення території, рішенням комісії з оцінки новорічного та різдвяного оформлення закладів торгівлі, послуг, ресторанного господарства та інших суб’єктів, що працюють в місті,  Дипломи міського голови та грошові премії у розмірі 500 гривень кожному за зайняті перші місця в міському огляді - конкурсі «Новорічний настрій мого міста»   вручено: у номінації «З любов’ю до України»  -   Віталію Тимчуку,  підприємцю, магазин  «Данко +», у номінації «Настрій, дарований серцем» - Галині  Яковлевій, директору ПП «2000-ВВ», у номінації «Карнавал прикрас»  -Наталії  Ревіній, підприємцю, магазин  «Савана».

 Сертифікат  газети «Слово правди» на річну передплату за зайняте ІІ місце   у номінації    «Настрій, дарований серцем» отримала  Інна  Гончарук , підприємець, магазин «Рада мама» , сертифікат  газети «Слово правди» на одноразове розміщення реклами  за зайняте третє місце - Зінаїда  Ковальчук, підприємець, кафе «Торба»

 У номінації «З любов’ю до України»  за зайняте друге місце сертифікат  АТМ «Володимир» на дворазове розміщення реклами вручено Вадиму Заяцу,  підприємцю, магазин «Ювелірний», сертифікат газети «Слово правди» на річну передплату за зайняте третє місце - Анні Принді, підприємцю, ресторан «Маяк».

У номінації   «Карнавал прикрас»  Сергій Матусевич, підприємець, салон гардин «Лотос», за зайняте друге місце отримав сертифікат АТМ «Володимир» на дворазове розміщення реклами, Мар’яна Яцкевич, підприємець, магазин «Фреш», за зайняте третє місце  - сертифікат газети «Слово правди» на річну передплату.

Дипломом міського голови та  сертифікатом АТМ «Володимир» на розміщення реклами закладу протягом місяця за перемогу у номінації « Глядацькі  симпатії»

нагороджено Юрія  Музичука   – підприємця,  магазин «КПІ - сервіс».

За щорічне творче оформлення закладу, створення святкової атмосфери   Подякою міського голови та  сертифікатом ФПП «Бізнес- Центр» на розміщення протягом місяця реклами на веб-ресурсі «Бізнес– Центр online» відзначенаКлавдія Голюк, підприємець, магазин «Троянда».

Виконавчий комітет вдячний усім за підтримку доброї традиції із святкового оформлення своїх закладів та створення нашому місту новорічного настрою.

Раді повідомити, що на нашому веб-ресурсі «Бізнес-Центр online» почав діяти новий розділ, корисний не лише для підприємців, а для усіх жителів міста! У ньому кожен володимирчанин зможе швидко та зручно віднайти інформацію про потрібну для себе послугу.

Вам потрібно відремонтувати комп’ютер, телефон чи холодильник? Бажаєте оновити свою рекламу, виготовити візитки чи роздрукувати на згадку декілька сімейних фото? Ви збираєтесь на свято і не знаєте куди піти, аби виглядати приголомшливо? Хочете зробити коханій людині сюрприз – подарувати фото-сувенір, живі квіти з доставкою додому чи романтичну подорож закордон? Все це та багато іншого можна знайти у розділі «Довідник послуг Володимира»! http://biznescentr-online.biz.ua/biznes-tsentr/dovidnik-poslug-volodimira.html

Нагадуємо, що інформація у розділі поступово буде наповнюватись, Отож, якщо ви здійснюєте підприємницьку діяльність у сфері надання послуг, просимо надсилати листи на наш email: biznescentr-online@ukr.netз наступною інформацією:

  1. Ваше прізвище, ім’я, по-батькові
  2. Вид послуги, назва закладу та графік роботи (за наявності)
  3. Контактні дані: телефони,email, веб-сайт (за наявності).

 

20-21 грудня директори Володимир-Волинського історико-культурного заповідника «Стародавній Володимир» та Володимир-Волинського «Бізнес-Центру» Володимир Пикалюк та Галина Богуш побували у місті Жовква Львівської області на заключній конференції в рамках проекту «Є тільки один король! Шлях Яна ІІІ Собеського як транснаціональний туристичний продукт», що реалізовувався в рамках Програми Транскордонного співробітництва «Польща-Білорусь-Україна 2007-2013».

Представників нашого міста було запрошено взяти участь у даній конференції, оскільки наш древній Володимир-Волинський теж включено у туристичний маршрут «Шлях Яна ІІІ Собеського».

Копия IMG 20151220 112351

Виконавцями проекту з польської та української сторони серед іншого було розроблено та представлено 4 варіанти маршрутів: пішохідний, велосипедний, кінний та автомобільний; також проведено знакування Жовкви, яке визнали одним з найкращих в Україні. Архітектори представили розроблені проекти об’єктів малої туристичної інфраструктури на Шляху Яна ІІІ Собеського. Куратори ж проекту висловили надію, що даний туристичний Шлях набуде такої ж популярності у світі, як і знаменита у всьому світі паломницька дорога Ель Каміно де Сантьяґо. Будемо сподіватися, що це стане одним із чинників, який в перспективі сприятиме значному збільшенню кількості туристів і у нашому місті.

Також участь в заході, який був наповнений поміж іншим і насиченою культурною програмою у стилі середньовіччя, наштовхнула на ідеї, які ми намагатимемось втілювати у Володимирі-Волинському.

13 грудня набули чинності Закони №815-VIII і №835-VIII, якими внесено зміни в процедуру державної реєстрації юросіб та підприємців

12 грудня підписані Президентом, опубліковані та 13 грудня набрали чинності деякі норми Законів, якими внесено зміни в порядок державної реєстрації юросіб та підприємців, а саме:

 - Закон від 24.11.2015 р. №815-VIII "Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" щодо унеможливлення внесення змін до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців за підробними документами".

Згідно зі змінами, відтепер зміни до відомостей про юридичну особу, які містяться в ЄДР, та зміни в його установчі документи, будуть вноситися лише на підставі оригіналу відповідного рішення органів управління юрособи. Нагадаємо, що раніше реєстрація змін складу засновників (учасників) підприємства, заміни керівника чи свідоцтва про держреєстрацію здійснювалася на підставі ксерокопії такого рішення. Про це ми також писали тут>>>

Окрім того, уточнено, що зміни до відомостей про підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі, а саме зміни щодо

  • імені фізичної особи,
  • місця її проживання,
  • виду діяльності фізичної особи - підприємця,
  • реєстраційного номера облікової картки платника податків або номера та серії паспорта громадянина України (або паспортного документа іноземця), який через свої релігійні або інші переконання відмовився від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомив про це відповідні державні органи і має запис в електронному безконтактному носії паспорта громадянина України,

набирають чинності з дня їх державної реєстрації.

 - Закон від 26.11.2015 р.  №835-VIII «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»

Цим Законом викладено в новій редакції Закон "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців". Це пов’язано, зокрема, з:

  • передачею функцій із держреєстрації юросіб та ФОП органам місцевого самоврядування, держадміністраціям, нотаріусам та акредитованим Мін’юстом суб’єктам. За органами юстиції залишиться реєстрація громадських формувань. Окрім того,  Перехідними положеннями передбачено, що перехідний період триватиме до 30 квітня 2016 року;
  • запровадженням принципу екстериторіальності у межах всієї України;
  • введенням можливості подання електронних документів для проведення всіх реєстраційних дій;
  • скороченням переліку документів, що подаються для держреєстрації;
  • скасуванням щорічного підтвердження та щорічної подачі фінзвітності;
  • заповненням заяви про проведення держреєстрації безпосередньо особою, яка її приймає (за бажанням заявника);
  • скасуванням паперових виписок і установчих документів, запровадженням їх отримання в електронному вигляді через Портал електронних сервісів;
  • запровадженням відповідальності суб’єктів держреєстрації за порушення у сфері державної реєстрації (тимчасове блокування та анулювання доступу до реєстру; скасування акредитації банку як суб’єкта державної реєстрації) тощо.

Ці зміни наберуть чинності з 1 січня 2016 року.

https://news.dtkt.ua/ua/state/entrepreneurship

 

Незважаючи на дощову погоду, 26 вересня на центральній площі міста було людно і гамірно, адже там проходив сільськогосподарський ярмарок, на якому свою продукцію пропонували майже 100 учасників з        Волині, Кіровоградщини, Хмельниччини, Тернопільщини  та Миколаївщини.   Асортимент товарів буде  різноманітний, але все ж переважала сільськогосподарська продукція.

А біля культурно-мистецького центру свій драйв демонструвала  група «Мій стрибок»  школи вуличного танцю  Романа Дячка. Кулінарне свято «Cмаковиця  по-володимирськи», зважаючи на примхи погоди, перемістилося у приміщення КМЦ. І чого тут тільки не було… Найкращі кухарі міста демонстрували свою професійну майстерність у приготуванні простих, але дуже смачних страв. Так як цьогорічна  смаковиця була присвячена  «другому хлібові» українців – картоплі, то, в основному, й страви були з неї, а це: зрази картопляні,  ковбаса з картоплі, пиріжки з картоплі та цибулі, картопля фарширована, картопляна запіканка, оригінально дивилося поросятко з картоплі з м’ясом. А ще були хлібці, круасани, палички, рулет і «картошка «гармошка», потапці, бараболя по-селянськи…  Всього й не перелічити.  І все виглядало так гарно, так апетитно, що кожну страву хотілося  скуштувати і приготувати потім самому.

Фішкою нинішньої смаковиці були  майстер-класи з приготування страв: рибної юшки, пряників із солоного тіста, імбирно-медових пряників, смажених пиріжків з дріжджового тіста та дерунів.

Бажаючі могли взяти участь у лотереї і виграти всіляку смакоту, у конкурсах на  кращий  вірш – тут перемогла журналістка газети «Слово правди» Ірина Надюкова, яка склала вірш про деруни.

На дорослих та дітей чекали забави і розваги, вікторини і виставки,  веселими й жартівливими піснями про страви веселив гурт "Молодички".

Поки дорослі та діти відповідали на запитання вікторини, милувалися стравами, уважно слухали досвідчених кухарів, які ділилися своїми секретами із приготування улюблених смаколиків, журі працювало., скрупульозно оцінювало зовнішній вигляд, представлення і, звичайно, смакові якості страв.

У підсумку, у номінації «Файна газдиня» переміг ресторан «Маяк», «Панські забаганки» - ТКЦ Княгині Ольги», «Язик прокотнути» - ресторан «Маєток «Золота легенда», «Пальчики оближеш» - кафе «Слов’янська хата», «Короноване застілля» - кафе «Троянда», «А такого не було ні в кого» - кафе «3000», «Картопляні смаколики» - педагогічний коледж», «Магія картопляного смаку» - агротехнічний коледж», «Шляхетське застілля» - спеціалізована школа-інтернат «Центр освіти та соціально-педагогічної підтримки», «Хіт сезону-2015» - ЗОШ№1, «Майстер страв із бараболі» - ЗОШ№2», «Смачне життя з картоплею» - НВК№3 «школа-ліцей», «Мрія гурмана» - гімназія, «Вправний кухар» - ЗОШ№5, «Картопляне частування»  - ДНЗ№1 «Дзвіночок», «Апетитна бараболя» - ДНЗ№2 «Казка», «Володимирський делікатес» - ДНЗ№7 «Волиняночка», «Вишукана майстерність» - ДНЗ№8 «Вишиванка».   

А переможцем цьогорічної «Смаковиці по-володимирськи» визнано ресторан «Дружба», який представив 14 страв з картоплі, усі вони надзвичайно гарно естетично виглядали і були дуже смачними.

Звичайно, не забули володимир-волинці про наших захисників, які зараз захищають українську державу на сході країни. Волинська спілка учасників АТО збирала каву і цигарки для АТОшників, обіцяючи доставити їх на передову автомобілем, придбаним для розвідроти 14ОМБр, а учасники ГО «Об’єднання «Активіст» продавали книжки. Фіксованих цін на них не було, тож покупці кидали у скриньки стільки, скільки вважали за потрібне, але не менше 20 гривень.

http://www.volodymyrrada.gov.ua/