З метою активізації розвитку туристичної галузі м. Володимира-Волинського 12 травня у міській раді пройшов круглий стіл на тему: «Реалізація грантових туристичних та інвестиційних проектів на Волині. Ідеї та рішення для Володимира».18424036 1346371102097315 3099982216599400545 n

Загалом на порядок денний було винесено чотири цікавих питання. Зокрема гості, які завітали до нашого міста поділилися своїм досвідом по написанню проектів, запропонували декілька варіантів для нашого міста та представили туристичний бренд та веб-ресурс Волині.

Оскільки не всі підприємці мали змогу взяти участь у круглому столі, ми вирішили повідомити їх про чудову можливість залучення туристів до нашого міста. На вищезгаданому веб-ресурсі розміщена карта з локаціями місць (ресторани, автозаправки, бази відпочинку, готелі, хостели, фестивалі, свята, змагання, інше) та календар подій. Тому якщо ви маєте цікаву та корисну інформацію для туристів або хочете, щоб ваш заклад з`явився на цій карті – повідомляйте Станіслава Ольшевського (адміністратор сайту, головний спеціаліст сектору туризму у Департаменті інфраструктури та туризму Волинської ОДА).

Безымянный

Що ж стосується бренду Волині, то кожен може його безперешкодно використовувати у своєму бізнесі: виготовляти сувенірну продукцію, одяг, оформляти свої вітрини, використовувати у меню і таким чином відзначати унікальність тієї чи іншої страви,   одним словом популяризувати нашу чудову, прекрасну та унікальну Волинь!

228124

228124 118033424 1330583717009387 7151469839695199778 n8c

 

 

Набрав чинності Перелік груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування реєстраторів розрахункових операцій.

Нагадаємо, що  постановою КМУ від 16.03.2017 р. № 231 затверджено Перелік груп технічно складних побутових товарів, які підлягають гарантійному ремонту (обслуговуванню) або гарантійній заміні, в цілях застосування РРО.

 Перелік містить вісім груп товарів, понад 50 підгруп і усього понад 300 позицій товарів. Повністю з переліком можна ознайомитись у довіднику, а докладніше прочитати про зміни можна тут і тут.

Як зазначено у Постанові, вона набере чинності через 30 днів з дня її опублікування. Опублікована вона була 7 квітня в "Урядовому кур'єрі" №66/2017

Податківці ж вважають датою набрання чинності - 8 травня (читайтетут і тут). Отже, саме з цього часу й слід застосовувати РРО підприємцям-"єдинникам", які  здійснюють реалізацію технічно складних побутових товарів, що підлягають гарантійному ремонту.

 

Автор:
«Дебет-Кредит»

Підтримка місцевого товаровиробника є одним із завдань Володимир-Волинського міськвиконкому.

У місті уже понад 10 років відбуваються заходи спрямовані для популяризації наших товаровиробників, зокрема акція «Купуємо  володимир-волинське».  

В першу чергу хочеться , щоб не лише жителі нашого міста знали та купували товари, які безпосередньо виготовляються у Володимирі-Волинському, а й сусідні міста.   В цей перелік входить виготовлення меблів, пошиття одягу, виробництво кондитерських виробів, хліба та хлібобулочних виробів, виробництво вікон та виробів зі скла, виготовлення бруківки, вирощування квітів,  виготовлення вишиванок та   багато чого іншого.

Сьогодні, з ініціативи ФПП «Бізнес-Центр» при підтримці агенції телевізійного мовлення "АТМ-Володимир" започатковується новий проект, який є продовженням акції «Купуємо володимир-волинське». Сподіваємося на ваш патріотизм.

UYilzkDZYnE

 

Купуйте володимир-волинське – підтримуйте місцевого товаровиробника!

Статтею 119 Кодексу законів про працю встановлено, щоза працівниками, призваними на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятими на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану на строк до закінчення особливого періоду або до дня фактичної демобілізації, зберігаються місце роботи, посада і компенсується із бюджету середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, в яких вони працювали на час призову, незалежно від підпорядкування та форми власності.

Таким чином, за всіма працівниками, призваними на строкову військову службу, зберігається місце роботи, посада та середній заробіток, який підлягає компенсації із бюджету. Такі працівники звільняються від виконання своїх трудових обов’язків, але трудові відносини між ними та роботодавцями не розриваються.

   Крім цього, Постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.2015 № 587 затверджено Порядок виплати грошової допомоги громадянам України, які призиваються на строкову військову службу.Допомога виплачується громадянам України, які призиваються на строкову військову службу, в розмірі двох мінімальних заробітних плат.Під час розрахунку допомоги враховується розмір мінімальної заробітної плати, встановленої законом на час призову.Виплата допомоги здійснюється військовими комісаріатами на підставі наказів військових комісарів перед початком проходження строкової військової служби.

  Отже, громадянину України, який призивається на строкову військову службу виплачується військовим комісаріатом перед початком проходження військової служби грошова допомога у розмірі 2 мінімальних заробітних плат.

Начальник відділу праці та 

соціально-трудових відносин управління

соціального захисту населення виконавчого 

комітету міської ради   Ільницька Т.Д.

З продавцем може бути укладений договір цивільно-правового характеру, якщо важливий не процес його роботи, а її результат, який він зобов’язаний здати підприємцю. Цивільно-правовий договір не може передбачати виплату винагороди за саму працю виконавця. Оплачується лише певний результат. Обсяг виконуваної роботи визначається у вигляді конкретних фізичних величин, які підлягають вимірюванню та можуть бути відображені в акті їх приймання. Продавець отримує винагороду тільки при реалізації товару. Реалізований товар може вимірюватись у гривнях, кілограмах, штуках, об’ємі тощо. Якщо ж протягом терміну дії договору показник реалізації товару не виконаний, відповідно і не виконані умови договору, в результаті винагороди продавець може не отримати, що, звичайно ж, не буде порушенням законодавства.

Законодавство не містить певного переліку спеціальностей, з якими можна, або не можна укладати договір цивільно-трудового характеру. Разом з тим, перевіряючи органи аналізують умови цивільно-правових угод і перевіряють, чи не містять вини ознаки трудових.

В цивільно-правовому договорі не вказується, що громадянин прийнятий не певну посаду. Будь-які посилання на штатний розпис, тарифно-кваліфікаційні характеристики роботи, на конкретну професію і спеціальність працівника можуть бути основою для визнання такого договору трудовим.

Договором ЦПХ встановлюються початковий та кінцевий терміни, в межах яких виконавець повинен виконати визначені договором роботи відповідно до власного графіку роботи та виходячи лише з власних можливостей. В магазині ж є режим роботи, відповідно – продавець повинен його дотримуватися, є його трудові обов’язки (наприклад, знаходитися за прилавком, відповідати на запитання покупців по товару, передавати їм товар, приймати оплату) і т.п., отож- цивільно-правовий договір плавно перейде у трудовий договір чистої води.

 

 

Начальник відділу праці та 

соціально-трудових відносин управління

соціального захисту населення виконавчого 

комітету міської ради  Ільницька Т.Д.

Закон щодо скасування обов'язковості використання печаток набере чинності 20 липня 2017 року.

У середу, 19 квітня, в "Голосі України"  №71/2017 опубліковано Закон України від 23.03.2017 р. № 1982-VIII "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними-особами підприємцями". 

Закон набере чинності через три місяці з дня його опублікування, тобто 20.07.2017 р.

Законом передбачено, що суб’єкт господарюваннямає право використовувати у своїй діяльності печатки, проте її використання не є обов’язковим.

Також уточнено, що відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування, вважається засвідченою у встановленому порядку, якщо на такій копії проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис фізичної особи - підприємця.

Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не має права вимагати нотаріального засвідчення вірності документа у разі, якщо така вимога не встановлена законом. За таку вимогу або відмову у прийнятті документа у зв’язку з відсутністю на ньому печатки передбачено штраф від 50 до 100 н.м.д.г. (850–1700 грн).

 

Наявність або відсутність відбитка печатки суб’єкта господарювання на документі не створює юридичних наслідків.

 

Виготовлення, продаж та/або придбання печаток здійснюватиметься без одержання будь-яких документів дозвільного характеру.

Автор:
«Дебет-Кредит»

Акція «Таємний покупець» проходила у Володимирі-Волинському вже вдруге. Цьогоріч це відбувалося з 1 по 9 березня. Метою даної акції є визначення якості обслуговування у нашому місті, адже від того як працює продавець, залежить ваш прибуток. Загалом було охоплено 15 торгівельних закладів, серед яких магазини з посудом, спортивним одягом, дитячим одягом, магазини де можна придбати все для рукоділля і  продукти харчування.

В якості «Таємних покупців» виступили жителі нашого міста, різного віку та соціального статусу, які попередньо пройшли інструктаж та контрольний тест для визначення їхньої готовності у ролі «Таємного покупця».

Критерії за якими проводили оцінку «Таємні покупці» це – оточення клієнта, персонал, робота продавця-консультанта і загальні враження від візиту.

Що ж показали результати? Звичайно були і позитивні і негативні відгуки. Переважно біля усіх магазинів територія була чиста, присутній графік роботи, але лише в 1-му із 15-ти магазинів у продавців були бейджі.

В більшості випадках, покупець не відчував себе потрібним та був змушений першим звертатися до покупця за порадою та допомогою. Але, є і такі магазини, які приємно вразили.

Також було і декілька побажань від «Таємних покупців»:

- обов’язково щоб продавець першим вітався з клієнтом.

- був привітним.                              

- та звучала приємне музика

 Це ніби не великі нюанси, але саме вони можуть покращити настрій для потенційного клієнта та отримати постійних покупців для підприємця.  

Надіємося, що результати даної акції допоможуть Вам покращити сферу обслуговування у нашому місті, здобути постійних клієнтів та збільшити свій дохід.

тайный покупатель1

Журнал "Вісник. Офіційно про податки" 

При проведенні індексації заробітної плати працівників слід керуватися Законом про індексацію та Порядком № 1078.

Проведення індексації здійснюється у ме­жах фінансових ресурсів бюджетів усіх рівнів, бюджету Пенсійного фонду України та бюджетів інших фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування на відповідний рік.

Право на проведення індексації заробітної плати настає, коли індекс споживчих цін (далі — ІСЦ) перевищить поріг індексації, встановлений з січня 2016 р. у розмірі 103 %.

Індексації підлягає заробітна плата працівників у межах прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб. Частина заробітної плати, яка перевищує прожитковий мінімум, індексації не підлягає.

У разі підвищення тарифних ставок (окладів) значення індексу у місяці підвищення береться за 1 або 100 %, тобто місяць підвищення вважається базовим і індексація в цьому місяці не проводиться, якщо сума підвищення заробітної плати (у базовому місяці враховуються всі складові заробітної плати, які не мають разового характеру) перевищить суму індексації. Починаючи з наступного за базовим місяця наростаючим підсумком розраховується індекс для проведення подальшої індексації.

Якщо сума підвищення заробітної плати менше ніж сума індексації, яка складається на момент підвищення, то сума індексації у базовому місяці зменшується на суму підвищення заробітної плати.

Працівникам підприємств i організацій, які перебувають на госпрозрахунку, підвищення заробітної плати у зв’язку із зростанням рівня інфляції провадиться у порядку, визначеному у колективних договорах, але не нижче норм, визначених Законом про індексацію та Порядком № 1078.

За даними Держстату України ІСЦ (%), на підставі яких здійснюється розрахунок індексів для проведення індексації, наведено у табл. 1.

Таблиця 1

Місяць

 
 

2016 р.

Січень

100,9

Лютий

99,6

Березень

101,0

Квітень

103,5

Травень

100,1

Червень

99,8

Липень

99,9

Серпень

99,7

Вересень

101,8

Жовтень

102,8

Листопад

101,8

Грудень

100,9

 

2017 р.

Січень

101,1

Відповідно до Порядку № 1078 та даних Держстату України про ІСЦ за звітний місяць величину приросту ІСЦ для проведення індексації у лютому та березні 2017 р. наведено в табл. 2.

Таблиця 2

Базові місяці при обчисленні ІСЦ для проведення індексації 
(місяці підвищення тарифних 
ставок (окладів))

Величина приросту ІСЦ 
для проведення 
індексації у 2017 р., %:

у лютому

у березні

У 2016 р.

Січень

8,4

12,5

Лютий

8,8

12,9

Березнь

7,7

11,8

Квітень

4,1

8,1

Травень

4,0

8,0

Червень

4,2

8,2

Липень

4,3

8,3

Серпень

4,7

8,7

Вересень

4,7

4,7

Жовтень

3,8

Листопад

Грудень

У 2017 р.

   

Січень

Лютий

 

Приклад обчислення суми індексації

Підвищення тарифних ставок (окладів) працівників відбулося у січні 2016 р. (базовий місяць) і до лютого 2017 р. заробітна плата не збільшувалась.

Для проведення індексації величина приросту ІСЦ для нарахування суми індексації у лютому 2017 р. у такому випадку становить 8,4 %.

Розрахунок ІСЦ: 8,4 % = 1,041 × 1,041 × 100 – 100, де

1,041 — ІСЦ за лютий — квітень 2016 р. (0,996 × 1,010 × 1,035),

1,041 — ІСЦ за травень — жовтень 2016 р. (1,001 × 0,998 × 0,999 × 0,997 × 1,018 × 1,028).

ІСЦ за листопад 2016 р. — січень 2017 р. становив 103,8 % (1,018 × 1,009 × 1,011 × 100), тобто перевищив поріг індексації (103 %), тому у березні 2017 р. проведення індексації здійснюється на величину приросту ІСЦ — 12,5 % (1,041 × 1,041 × 1,038 × 100 – 100).

Заробітна плата за лютий 2017 р. становитиме 5 200 грн.

Індексації підлягає частина доходу, що не перевищує прожиткового мінімуму для працездатних осіб (з 01.01.2017 р. — 1 600 грн).

Величина приросту ІСЦ для нарахування суми індексації у лютому 2017 р., якщо підвищення тарифних ставок (окладів) було у січні 2016 р., становить 8,4 %.

Сума індексації визначається як результат множення грошового доходу, що підлягає індексації, на величину приросту ІСЦ, поділеного на 100.

Сума індексації доходу дорівнює 134,40 грн (1600 × 8,4 : 100).

Заробітна плата разом із сумою індексації становить 5 334,40 грн (5 200 + 134,40).

Нарахування суми індексації та її виплата здійснюються одночасно з нарахуванням та виплатою заробітної плати за місяць, доходи за який згідно з Порядком № 1078 підлягають індексації.

Заробітна плата разом із сумою індексації підлягає оподаткуванню відповідно до чинного законодавства.

****

Джерело:
Вісник податкової служби

Мінсоцполітики розповіло, яку кадрову документацію потрібно вести фізособі-підприємцю.

Мінсоцполітики у листі від 21.11.2016 р. №5907/0/10-16/06 наголосило, що норми законодавства про працю поширюються і на трудові відносини, що виникають між працівником та фізичною особою - підприємцем.

Законодавством про працю прямо не передбачено обов’язку підприємця вести  кадрову документацію при застосуванні найманої праці. Проте згідно зі ст. 29 КЗпП до початку роботи за укладеним трудовим договором власник або уповноважений ним орган зобов’язаний, зокрема ознайомити працівника з правилами внутрішнього трудового розпорядку та колективним договором.

Окрім того, згідно зі ст. 10 Закону про відпустки черговість надання відпусток визначається графіками, які затверджуються власником або уповноваженим ним органом за погодженням з виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником) чи іншим уповноваженим на представництво трудовим колективом органом, і доводиться до відома всіх працівників. Власник або уповноважений ним орган зобов’язаний вести облік відпусток, що надаються працівникам.

Щодо первинної облікової документації, то на думку Місоцполітики, вона має вестись і підприємцем. Адже виходячи зі змісту абзацу другого п. 1.1 р. І Інструкції №286 її дія поширюється, в тому числі і на таку категорію роботодавців.

Нагадаємо, що згідно з п. 1.6 р. І Інструкції №286, до первинної облікової документації для визначення кількісного складу працівників, зокрема належать:

  • наказ (розпорядження) про прийом на роботу,
  • переведення на іншу роботу,
  • припинення трудового договору,
  • особова картка, наказ (розпорядження) про надання відпустки,
  • табель обліку використання робочого часу та розрахунку заробітної плати.

Окрім того, необхідним у роботі з персоналом є штатний розпис. На підставі нього приймаються рішення, зокрема про прийняття, переведення працівників на іншу роботу, встановлення посадового окладу, тарифної ставки (окладу) конкретному працівникові.

Наявність штатного розпису є гарантією забезпечення прав працівників на працю, захист від незаконного звільнення та оплату праці.

Підсумовуючи викладене, а також з метою недопущення порушення законодавства про працю, уникнення випадкових помилок в роботі з персоналом та як наслідок можливого виникнення трудових спорів, Мінсоцполітики наголошує: підприємцю необхідно вести кадрову документацію при застосуванні найманої праці.

1 i

Автор:
«Дебет-Кредит»
По матеріалам:
Міністерство соціальної політики